Woih Like Lah!!!

Friday, November 29, 2013

Mantol



Ramai yang PM, SMS, WASUP dan inbox aku (rasa macam ejen jual suplemen ubat pulak) meminta aku bentangkan kajian tentang hubungan Johan Asa'ari dan Lana Nodin. Pada mulanya aku berat hati. Mengenangkan tanggujawab sosial yang aku pikul, aku gagahkan juga diri ini. 

Sebenarnya tak lama itu hari sibuk dengar Johan dengan Sheila Hamzah. Akhirnya tiba tiba Johan pilih Lana. Hasil kajian aku mendapati yang Sheila Hamzah ni bukanlah lawan yang setanding dengan Lana. Kalau dalam istilah bola sepak bolehlah dikatakan yang Lana adalah 'penyerang lengkap'. 

Mujur sebelum aku kahwin dulu, aku tak poie Mekah. Kalau tak entah apa doa aku mintak depan kaabah tu. Kau bayangkanlah kau doa depan kaabah dapat bini camni. Apa tunggu lagi? Kumpul duit pi Mekah cepat. 

Nota aku: Si Johan ni tak tahu ke Lana ni artis yang tak puasa di bulan Ramadhon? Dah tu main mahjong pulak. Hancor lodoh.

No comments:

Post a Comment