Woih Like Lah!!!

Friday, July 17, 2015

Status Pilihan

Status Pilihan.

Bukti WSJ?

Ape benda bukti kertas yang WSJ bagi ni? Kami mahu 4 orang saksi yang berimanlah natang WSJ.

Macam mana aku tak percaya Lincoln Burrow dulu bunuh adik naib presiden Amerika, begitulah juga dengan kes Najib ni.

#TeamNajibRazak

100 Hari Dengan GST

Perlaksanaan GST sudah hampir 100 hari.

Masih ada yang berbuka kurma berulam air suam. Dan bersahur nasik goreng kampung. Dengan kekayaan hasil pungutan cukai, kita sepatutnya mampu makan lebih daripada ini.

Mampukah kita mencapai sasaran negara maju menjelang 2020? Hah?

Ranjau Perantau

Aku bagi budak baru opis aku ni tidur sebab kampung dia dekat Perlis.

"Kau tido. Kau tido. Biar aku buat semua kerja. Aku takpe. Aku meman terer."

Dia pun terus berdengkur tidak berbelah bahagi.

Ranjau Perantau II

Aku dah habis ikhtiar dah ni bertahan dekat opis. Budak Perlis tu aku dah lepaskan dia balik.

Semua lagu tak kena. Lagu Raya Sudirman tak kena, lagu P Ramlee jadik sayu, lagu Jamal terasa gian pulak.

Last sekali lagu Salman Bhai jugak aku layan. Heh!

Raya Low Yatt Hamzah.

Itu hari dekat Low Yatt bukan main kuat bertakbir.

Bila dengor esok kena Solat Raya dengan Solat Jumaat, menggelabah tanya hukum sana sini.

Heh!!!


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment