Woih Like Lah!!!

Thursday, July 9, 2015

Saya Hadri Dan Saya Juga Tertindas Di Bumi Malaysia.

Saya Hadri Dan Saya Juga Tertindas Di Bumi Malaysia.

1) Engko bayar RM500 dekat bapak engko tu dah kira bagus dapat naik kereta pergi kerja. Ada sesetengah orang takde kereta dan hanya mampu merempit EX5 masa mula-mula bekerja.

2) Naik LRT memalukan? Kau masih hijau wahai anak mude.

3) Pawer jugak engko survey harga rumah dekat kawasan Melawati dan Ampang.

4) Rumah sewa mende yang engko duduk sampai 8 orang dan kena bayor RM500 sebulan? Aku dengan Apoi berdua dulu duduk bilik kecik jek menyewa dengan Abang John. Punyalah kecik bilik tu sampaikan bila berjalan boleh terlanggar bahu. Mujur kami pawer.

5) Rileeeeksss...aku pun tak habis lagik bayor hutang belajor dengan MARA. Setiap bulan aku bagi MARA duit supaya depa boleh beli apartment dekat Australia. Biginilah caranya berjasa kepada KERAJAAN.

6) Certificate apa ek sampai 15K? Sekadar bertanya.

7) Zahra..Cubaan pancing Muhyiden tu macam berjaya. Cuma kalau boleh kurangkan sikit merungut boleh? Mengadu pada pemimpin ni aku rasa takde hasil sangat. 

8) Apa-apa pun tahniah dan pawer jugak engko cakap depan TPM. Tersengeh jek beliau. 

9) Nak setel masalah macam ni senang jek. Sama ada engko kahwin dengan orang kaya. Ataupun pemuda UMNO yang berpotensi jadi Perdana Menteri. Alaaaaah..contoh depan mata kan dah ada.

No comments:

Post a Comment