Woih Like Lah!!!

Tuesday, July 7, 2015

10 Malam Terakhir Lagi

10 Malam Terakhir Lagi.

Semalam aku beratur nak bayar parking dekat Jusco Bukit Raja. Depan aku ada amoi pakai dress mini pendek menampakkan pehanya yang putih gebu. Tiba-tiba dia toleh belakang dengan kelam-kabut.

"You ada wang kertas sehengget? Boleh saya tukar?"

Setelah memastikan amoi ini bukanlah jelmaan lailatul qadar, aku segera menghulurkan duit kertas kepadanya. Lalu duit syiling berjumlah yang sama turut bertukar tangan. Namum aku tetap mengelak daripada bersentuhan kulit dengan amoi yang memakai dress mini pendek menampakkan peha yang putih gebu ini demi menjaga pahala puasaku.

Tiba-tiba aku rasa perit di bahagian pinggang.

"Eh, macam kena cubit ni," kata aku secara berbisik.

Alamak macam mana aku lupa bini aku, Feeza ada dekat sebelah aku ni. Dan aku yakin malam ini memang bukan jelmaan lailatul qadar. Mungkin kena cuba di malam yang lain pulak.


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment