Woih Like Lah!!!

Sunday, February 22, 2015

Status Pilihan

Angkat Besi.

Besok pagi Zul Arifin bangun tido, dia dah bertukor jadik aku. Padan muka dia!!!

#witircinta #tahayatulmasjidcinta #dhuhacinta

Nescafe

Berjalan sambil memegang secawan nescafe.

"Awak Zul Arifin ke?"

"Bukan, sayelah Muhammad Hadri".

Padan muka engko konpius.

Mangal Pandey

Siang tadi ade tayang filem Mangal Pandey. Aku nengok.

Bila aku teringat kualiti filem Tanda Putra, terus sayu hati aku.

Sir James Brooke

Dulu masa sekolah rendah bila sebut nama James Brooke, mesti akan ditambah dengan Babun. Punyalah benci dengan penjajah masa zaman tu.

Mungkin ini dinamakan sebagai cintakan negara.

Cara Sebenar.

Eva Longoria lepas bersara dari siri Desperate Housewives, dia terbitkan filem John Wick. Kisah hero mengamuk selepas anjeng dia kena bunuh.

Dekat Malaysia pulak Ahmad Idham lepas berhenti berlakon drama dengan Mat Noor Kadir, masih bizi buat filem rempit, antu, kelakor bodoh.

Itu aku tak sebut lagi pasal Angelina Jolie dengan filem arahannya, UNBROKEN. Aku rasa Yusof Haslam pun harus bertaubat dari buat filem.

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment