Woih Like Lah!!!

Wednesday, October 2, 2013

Laporan Audit Negara 2012


Korang bagilah laporan audit jadah apa sekali pun, setiap tahun dengan selambanya next year diorang akan kekah duit rakyat lagi. Aku rasa mulai tahun depan simpan ajelah laporan audit tu, tak payah bagitahu rakyat. Nanti boleh datang stress pada warga yang prihatin macam aku ni. Apa sangatlah laporan audit tu kalau nak banding dengan Syiah. Baik KERAjaan fokus pada Syiah aje dan lupakan segala masalah duit ni.

Mana semua penyokong KERAjaan BN? Lepas keluar Laporan Ketua Audit Negara, seperti dijangka hangpa semua teruih senyap. Kenapa? Marilah pertahankan penipuan ini wahai anak bangsa!! #AGReport.

Aku baru lepas siap buat laman facebook kerajaan untuk kempen "JAUHI VAPOR". Aku patut dibayar dengan RM120, 500, tapi aku mintak RM 500 jek.

No comments:

Post a Comment