Woih Like Lah!!!

Thursday, December 12, 2013

Mencipta Lagu

Walaupun kerja mengarang lagu ini cabarannya agak getir. Namun aku cuba jua selaraskan dengan kebolehan aku menjaga dua orang anak sekaligus. Hasilnya inilah dia liriknya. Aku berharap lagu ni menang peraduan lagu di Shanghai kategori persembahan terbaik. Mohon doakan. 

Terimalah sebuah lagu Slow Rock Islamic.  

Wahaiiiii kawaaan.... 

Kau aku nengok makin jauh dari rumah Tuhan.... 

Bilaaaaaa lagiiii mau tobaaaaat... 

Wahaiiiii kawaaan.... 

Kau aku nengok makin jauh dari Sejadah.... 

Bilaaaaaa lagiiii mau solaaaaat...

tenenenenene...

Eh, engkaaaaau dah kenapaaaaa... 

Jaaaaaangan hanya menuduh sajeeeee.. 

Mari bersama munujuuuu kebenaaaaraaaan.. 

tenenenenene... 

masuk korus... 

Oh, aku hanya berpesaaaaaan... 

Terima kasiiih, terima kasiiiih... 

Oh, pesaaaan sesama insaaaaan... 

Terima kasiiih, terima kasiiiih... 

Sekian. 

No comments:

Post a Comment