Woih Like Lah!!!

Tuesday, December 23, 2014

Hamleys Ni Kedai Tikam Ke?



Hamleys Ni Kedai Tikam Ke? 

Rosyam Nor ade mengadu anak dia tidak boleh bertudung kalau nak kerja dekat kedai Hamleys. Selepas itu macam biasa ade pelbagai tindak balas dari seluruh umat Malaysia. 

Tapi aku paling suka dengan komen mereka yang mengatakan "Eleh...dia berlakon pegang bukan muhrim. Jadik Tailong rogol Sheera Iskandar...ade hati bicara soal aurat!!!" 

Mari sini aku nak tanya. 

1. Kalau engko bekas penagih dadah dan bersuara lunak merdu, engko nak anak engko hisap dadah?

2. Kalau engko masa muda kaki arak, judi, mahjong..engko nak anak ko berperangai gampang macam gitu? 

3. Kalau engko dulu jadikan disko rumah ibadat, engko mau anak engko tahajudd dekat Bukit Bintang? 

4. Kalau engko tokan Naughty America masa dekat asrama, engko nak anak engko nengok Tori Black berlawan denan Shasha Grey? 

5. Kalau engko perokok tegar, engko nak nengok anak engko hisap rokok sampai hujung nyawa? 

Heh? Cukuplah lima sahaja 'kalau engko' aku senaraikan. Benda mudah macam gini aku malas nak cerita panjang-panjang. Cuba terai test jadik bapak secara halal dululah. Lepas tu mari jumpa aku kita bersembang sehingga matahari berorganik melabuhkan cahayanya.

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway

1 comment: