Woih Like Lah!!!

Tuesday, August 13, 2013

Open Haus!!!!


Hari ini aku menghadiri satu Rumah Terbuka. Ramai yang hadir. Datuk-datuk, datin-datin, tan sri, puan sri dan tak terkecuali MILF yang sibuk mencari peluang sponsor dari orang-orang kaya di sini.

Sedang aku syok memerhati karenah pelbagai manusia sambil meneguk air berkarbonat di tangan kanan dan menyuap satay dari tangan kiri. Seorang makwe entah dari mana muncul menghampiri aku. Susuk ini berambut blonde panjang persis Hanis Zalikha, berbibir penuh bak Angelina Jolie dan mempunyai senyuman semanis Ashraf Muslim.

Dia pandang aku dari atas ke bawah, dan dari bawah ke atas. Aku pun membalas pandangan dia. Tiba-tiba dia terus bersuara.

"Laaaa...rupanya Mata Pena Hitam tu awaklah ya??? Patutlah macam familiar je saya tengok"

Dan aku dapat rasa ada satu perasaan.

Itulah agaknya perasaan Batman jika ada orang kabor..

"Laaaa..rupanya kau ni Bruce Wayne.."

No comments:

Post a Comment