Woih Like Lah!!!

Saturday, August 10, 2013

Isu Raya


Apabila berkumpul dihari raya terutamanya bersama member lama. Pelbagai topik akan diperbualkan. Pada mulanya kami berborak hal kerja. Dari masalah etika pemakaian pekerja perempuan hinggalah membawa kepada cara menangani masalah facebook di tempat kerja.

Untuk kelihatan seperti seorang yang bijaksana, nama Perdana Menteri Najib Razak kami petik menjadi tajuk cerita. Kami kupas bagaimana hebatnya figura ini membela nasib rakyat dan dalam masa yang sama ikhlas memperjuangkan visi wasatiah dalam jiwa setiap hamba rakyat. Kalau kau sebut nama Muhyiden Yassin masa ni, kau akan nampak sedikit bingai dari member yang lain.

Kelemahan hospital di Malaysia, bonus pekerja bank rakyat, Shasha Grey vs Tori Black, kebanjiran warga Kemboja di Malaysia dan tidak lupa sedikit isu bola Malaysia yang semakin bangang antara intipati sampingan dalam perbualan kami. 

Itu belum masuk lagi kaum ibu yang mula berborak pasal jenama susu anak, kau bersalin normal ke tidak? anak kau siapa jaga? pengasuh ke nursery? Eh kalau aku mula menulis secara serius ni mahu 45 episod drama slot akasia. 


No comments:

Post a Comment