Woih Like Lah!!!

Sunday, June 5, 2016

Seharian Bersama Mara.

Aku nak move on ni. Jangan lebih 3 hari untuk satu satu isu. Lagi dua bulan aku follow up. Kita nengok macam mana dia punya service pergi.

 





Aku harap ini last. Entah apa yang susah nak faham dengan cerita MARA tu pun aku tak tahu. 

Perasan ke tidak MARA tersalah masukan bayaran kami ke akaun peminjam yang lain? Sejak selepas 2012 MARA keep calling kata kami masih berhutang. Macam takde cara lain nak check dekat sistem database diorang. Nak jugak kami datang. Dengan siap diugutnya berlawan dekat mahkamah.

Kenapa tabolena ditegur? Adakah aku seorang PREJUDIS GILA kerana menulis panjang lebar? Hah? 

Nota: Tazabar aku nak follow-up benda ni lagi dua bulan. Dua bulan tau, jangan main-main. Hiks.

No comments:

Post a Comment