Woih Like Lah!!!

Monday, September 14, 2015

Status Pilihan

Kalau aku jadi Ong Kim Swee, aku tak tunjuk ajor taktikal dah. Dah suntuk. Bagi nengok filem Rocky jek.

------------------------------

Tahun 2018,

"Setelah didesak exco dalam FAM, saya terpaksa bertanding."

Lepas tu dia menang lagi masa bertanding. Pegang sampai kiamat jelaaaaa..

--------------------------

Lain macam betol dia punya feeling bila tengah tengah masak terpaksa berlari lari anak ke balkoni untuk amek serai dan daun bawang.

Harapnya hal pawer macam ni tak diketahui dek Nur Fazura mahupun Neelofa.

-----------------------

Ini Kali Kalau tuan Presiden dengan koncu koncu tak lepaskan jawatan, tak dapekla kawe nak bayangkan betapa tebalnyer ketiadaan malu pada muka depa.

Tak payahlah tunggu sampai 2018..ke nak bagi hilang file file penting duluuuu?

--------------------

Piala Malaysia 2015 | Separuh Masa Pertama | JDT 2 - 0 Perak.

Bini aku kata : "Agak main lagi Amri Yahyah ni? Dari zaman sekolah sampailah dah beranak dua pun muka dia lagi."

Terdiam aku tak tahu nak jawab ape. Inilah bukti Malaysia kekurangan penyerang muda berbakat.

----------------------

Haze yang paling bahaya dekat muka bumi sebenarnya ialah Jenna Haze.

Betol...percayalah.


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment