Woih Like Lah!!!

Wednesday, September 30, 2015

Jerebu Engkau.

Corak pemanduan sedap-sedap aku di Lebuhraya Persekutuan terganggu apabila kereta di lane tengah di hadapan aku memandu secara perlahan lebih kurang 40 km/j sahaja pada pengiraan aku.

Untuk menjaga air muka pemandu tersebut, aku tidak sampai hati memotong beliau dari sebelah kiri. Jadi aku menarik signal lalu dengan steady aku pulas stereng dan memotong kenderaan beliau secara cermat serta cekap.

Pada masa aku memotong kereta tersebut aku cuba menerobos ke dalamnya. Apa yang aku terkejut ialah beliau tengah sedap terkial-kial nak mengambil gambor jerebu dengan talipon bimibitnya.

Mujur dalam kereta aku tengan main lagu 'Im Not A Girl Not Yet A Woman'. Kalau lagu 'Creeping Death' mungkin lain ceritanya.


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment