Woih Like Lah!!!

Saturday, March 1, 2014

Koleksi Kata-kata Hikmat


"Bola sepak di negara aku berjaya tamatkan perang sivil. Bola sepak di negara engkorang plak angkat sumpah sana sini. Jadah mende?" - The Drog -


"TV3 ni kawe nengok selain daripada taksub dengan Drama Melayu Waktu Maghrib, Karnival Jom Heboh dan Melodi. Mereka juga begitu taksub pada masalah air di negeri Selangor. Ade sesiapa nampak pisau kawe?" - John James Rambo -

 "Jika tiada tangan yang gatal dan mengusik sistem pentadbiran FAM sesuka hati. Aku yakin bola sepak negara tidak akan menjadi carca marba seperti apa yang berlaku kepada JDT" - Rick Grimes-
"Aku dengor cerita duit kutipan zakat engkorang 1 billion setahun. Tapi setiap tahun masih ramai lagi melayu dan muslim yang merempat tak mampu beli rumah, tak mampu sewa rumah, tak mampu rawat penyakit dan akhirnya mati. Benda ni engkorang nak aku turun setelkan jugak ke?" -Detective Lieutenant John McClane-



 "Dalam scene bola sepak, penyokong kuaci dan berger adalah yang paling POWER dan TENANG. Bukan Ultras atau IJF, mereka sangat GELABAH. Nah poket!"- T-Bag-


"Abang memang tak percaya biznes MLM. Masa di kolej dulu, semua kawan abang join LUXOR. Abang steady jek tulis puisi cinta untuk makwe Sarawak." - Jack The Lover-


"Aku nengok sejak dua menjak ni golongan syirik, khurafat makin menjadi-jadi tunjuk skill cari MH370. Bukankah kita ada Al-Quran yang serba lengkap? Kenapa bubu, labu sayong dan buah kelapa yang jadik pilihan? Kerambit aku hauskan darah ni. - Yuda -

No comments:

Post a Comment