Woih Like Lah!!!

Sunday, September 28, 2014

Maaf Andai Aku Bukan Abang Senior Yang Sempurna.

Maaf Andai Aku Bukan Abang Senior Yang Sempurna.

Seorang makwe junior BMI masuk kerja dekat tempat aku mencari rezeki. Bila aku bagitau dia aku pun dari BMI, dia dengan pantas kata...

"Ooooo...patutlah macam pernah nampak"

Daripada kedudukan duduk yang sangat sedap aku bangun lalu memberi satu pandangan yang tajam dan senyuman yang manis. Aku bangun dengan cara yang sangat sopan sebab aku lelaki yang matang. Aku keluarkan wang kertas kaler ungu dari poket seluar kerja aku sebelah kanan dan aku berikan pada dia.

"Wahai anak mude..amek duit ni dan bergembiralah"

Nota: Masa budak ni masuk BMI, aku dah pun keluor dari BMI. Entah masa bila dia nampak muka aku pun aku tak tahu.

1 comment:

  1. ambooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...fee32a

    ReplyDelete