Woih Like Lah!!!

Monday, October 31, 2016

Status Pilihan September 2016.

 
Bolehlah aku katakan alasan ini paling babi yang pernah aku dengar sepanjang aku hidup mengenali bola sepak Malaysia.











 
Yang kau tahu cuma Rahul Malhotra turun helikopter sambil bimbit beg dengan rambut tak berselerak.
Nana Patekar betol!



 
Seminggu dah sakit mata. Terpaksalah aku datang sini. Padahal katalog Avon dah lama tak nengok.




Aku kalau ade suami pun aku panggil shuben.
Baru bunyi macam anak anjeng ye tak?




#AzizanOsman

Melayu memang tabole tengok Melayu lain kaya senang berjaya dan berharta. Bukankah begitu Azizan Osman?

Siapa pernah pergi seminar talk Azizan Osman, ketiak dia itam. ☻🙌

Orang menipu pun boleh lahirkan ramai jutawan kaya raya magnet melekat agung.

Kau bayangkan apa yang mampu dihasilkan oleh orang yanga jujur comel molek macam kita ni? Hah?

Penyokong Azizan Osman kena bangkit melawan segera. Tinggal lagi beberapa hari jek kita kena melayan perihal ni. Lepas tu korang akan diisytiharkan sebagai ketiak itam oleh aku.

No comments:

Post a Comment